Emzirmeyi bıraktırmak istiyorum , bi süredir azalttık emmeyi ve aklımda sirke sürerek bıraktırmak var ama sonraki süreci merak ediyorum göğüste şişme süt birikintisi için ne yapabiliriz bunun için ilaç mutlaka kullanmalı mı yoksa onsuz da halledilebilir mi veya sütü başka ne azaltır?
Bu ara gece çok uyanıp emmek yanımda uyumak istiyo bunun için de emmek istediğinde muz teklif edilmesini duymuştum sizde işe yaradı mı veya başka ne yaptınız ?