18+1 haftalık hamileyim ve kanım cokk düşük çıktı doktor iğne verdi haftada bir burdur dedi ama bu süreci uzattir iğnenin yanına . Hergun Kendimce ne kullansam Düzeltebilirim acaba Bilgiis olan Var mi . (Pekmez sevmiyorum midem bulanıyor) 🥲🥲
Bide şey Tetonoz aşısı oldum Kolum kalkmıyor çok acıyor soğuk kompres mi neyse ondan yaptım ama Hala kötü Bunada onerinizi alır varsa…