seyma10 benim bebeğim 8 aylıkken falan döndü oda tam değildi 9 aylıkken tam dönmeye başladı diyebilirim tombik bi bebekti emeklemedide emekleden yürümeye başladı yaşını karşıladı, her cocugun gelişimi farklı stres yapmayın doktor gelişiminde sıkıntı yok diyorsa problem yoktur