Merhaba kızlar. Burasıyla alakalı bir konu değil ama bilen biri vardır diye burda sormak istedim. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim 😊 şimdi sorum su ben 4 yıldır özel bir kurumda çalıştım. Bebeğim olduktan sonra devam etmek istemedim. Lâkin maaşım kaldığı için çıkışımıda yapamadim yani ücretsiz izin de gösterdiler beni. Bende çıkışımı onlar versin istiyorum. Işsizlik maaşından da faydalanmak istiyorum açıkçası. Ama benim son 4 ay sigortam ödenmedi ama izin de gözüküyorum çıkışımı verdikleri takdirde yinede işsizlik hakkım oluyor mu ? Bilen biri cevap verirse çok sevinirim 💕💕