Arkadaşlar bebeğim 8 ay 28 günlük asla ama asla mamayı bırakıp ek gıdaya geçmiyor. Yaptığım çorbalardan pürelerden 1-2 kaşık ancak yiyor sonrası ağlama krizleri ağız kitlemeler. Sadece mama içiyor. Kilo alımı gelişimi sağlığı vs. gayet iyi çok şükür ama yemek konusunda ne yapabilirim sizce nolur bi akıl verin