Goknazz Kizlar 3 haftadır süt ve ürünlerine alerjisi oldugu için oglumun diyetteyim ama hala kan var kakada. Diyetimde çok dikkatliyim hala baska bir alerjisimi var bilemiyorum yaşayanınız vr mi
fatya123 Goknazz Merhaba canım, benimde bebede vardı 3 aylıkken 3,4 hafta falan sürdü. Şimdi 4,5 geçip gitti. Merak etmeyin sizdede geçer. Yiyip, içtiklerinize dikkat edin. Süt mahsulları,yoğurt, süt olan kurabiyeler, tatlılar bile yemeyin düzelir❤️
Goknazz fatya123 yok kuzum yemiyorum zaten insallah toparlar oğlumda tesekkur ederim Tabsiyeniz icin☺️