9 aylık oldu doğduğundan beri yüksek ses(çok yüksek olmayan da dahil) korna sesinden korkuyordu hep şimdi de yabancılar özellikle erkeklerden korkuyor ağlıyor aynı ortama girince gözünü de ayırmıyor ses olarak da bebek ağlaması bağırması hala korkuyor normal mi yaşayan var mı