cudana karnı toksa özellikle ilk 2-3 ay yırtılırcasına ağlamaz ve aranmaz ve bunlar gaz için de geçerli. mümkün mertebe beslenmeden 5-6 dk sonra ağızdan 10-15 dk sonra alttan i love you masajıyla bacaklarını karnına iterek hareketlerle alttan gazı çıkarılmalı. tabi bebiş kolik ya da başka bir sıkıntısı yoksa ☺️🥲 ve biraz da annelik iç güdüsü lazım bunlardan emin olmak için bir de bu çocuk aç laflarına kulak tıkayın. ayrıca sütünüzün yetmediğini düşünüyorsanız mama kötü bir şey değil, doktorunuza danışarak uygun bir mamayla takviye yapabilirsiniz ya da sütünüzü arttıracak dut kürü gibi bitkisel yollara başvurabilirsiniz.