Kızlar bebeğim dün aşı oldu bir buçuk yaşında. Hemşire dedi şişebilir kolonyalı pamukla masaj yapın diye. Az önce işten geldim anneme de söylemeyi unutmuştum baktım aşı yeri biraz şişmiş sertleşmiş. Hafif de kızarmış. Kolonyalı pamukla masaj yaptım ama çok üzüldüm ya yaşayan var mı bu durumu