Merhaba bir kızım kreşe bir kızım da bakıcıya bırakıyorum normalde memurum çalışıyordum 15 gün önce bakıcımın kızı rahatsızlanıp bir yere gitmek kızının yanına gitmek zorunda kaldığı için rapor aldım ve alt kadromdan birini başıma şef yapmışlar iki kişiler onlardan izin istedim alabilirsin dediler ardından raporumu iptal ettirdiklerini öğrendim hemen aniden ücretsiz ayrılmak zorunda kaldım kızım bu süreçte okulunu çok özledi bakıcı 15’inde ben gelebilirim sıkıntı değil diyor bu ayın 15’inde işe başlamayı düşünüyorum ama kararsızım maddi açıdan da zorluk çekiyoruz ödemelerimi çok sıkıntılı eşimin aldığı bütün maaş sadece borçlara gidiyor yani hem çalışmak istiyorum hem de gidip onların yüzünü görüp iş ortamını takmak yeniden istemiyorum ben de kararsızım ne yapacağım bilmiyorum ama şöyle söyleyeyim çalıştığım dönemde evimin işi yemeklerim çocuklarımın düzeni çok daha güzel işliyor evde olduğum zaman bu düzen de şaştı çünkü benim de alışkın olmadığım bir düzen çok bosladım ne yapacağımı da bilmiyorum yazmak istedim o şef dediğim insanlar müdürün gözünde beni sürekli izin alan konuma düşürdükleri için çok çok kötü bir duruma düştüm eşim müdür yardımcısıyla gidip görüşmek zorunda kaldı çocuklarını dışarıda bıraksınlar eşin sürekli işten çıksın sen mi izin alacaksın diye mobbing yapıyorlar sonrasında Elbette çalışmak zorundayım bir yıl ücretsiz izin hakkım var bu arada onu kullanıyorum şu anda ama istediğim kadar böyle bir işe başlayabiliyorum maddi açıdan zorluk çekmesem ve çocuğum okulunu özlemesi hiç gidesim yok ama onların iyiliği için de gitmek istiyorum ne yapacağımı bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız