asya358_ ben rahim filmide çektirdim canım nerdeyse 1 yıl oldu ama kimyasal yaşadım sonra bende pirtilasma sorunu varmış genetik testten sonra öğrendim ilaç kullanıyorum şimdi inşallah hamile kalabilirim şimdi çıktım doktordan çatlamış görünüyor dedi ama ne zaman çatladı bilmiyorum değerlendirme yapmaya çalıştık