Selam kızlar Happy momdan buraya transfer oldum ben de 😂 bebeğim 15 günlük ilk günler sütüm yetmediği için mama takviyesi yaptık ben de ayrıca kendi sütümü sağıp verdim çünkü göğsümü bir tutuyor bir tutmuyor kavga ediyor memeyle. Ama inat edip biberondan ayırmak istiyorum bugün memede daha fazla kaldı, daha kolay tuttu az önce emzirdim iki göğsümü de öyle uyudu biberonla mamaya gerek kalmadan. Beni iki göğsümden toplamda 15-20 dk anca emdi ve uyudu. Sizce doyuyor mu, üstüne biberonla nama vermeme gerek var mı ben bunu nasıl anlayabilirim. Memeye alıştırayım derken sarılık olmasına sebep olur muyum birileri beni aydınlatan lütfen kafam çok karışık 🥴