Kızlar merhaba.
Ziraat bankası kullanıyorum elimde 1000 vardı euro vardı sadece onu aldım ama sonra bakınca satmak istediğim zaman arada biraz fark oluyor düşüyor fiyat çok acil bişey olmadığı sürece ellemek istemiyorum o paraya orda biriksin istiyorum elime geçtikçe atıcam sizce mantıklı mı euro alıp biriktirmek?