Göğsüme bir şey oturuyor sırtıma vuruyor ağrısı o an nefesim kesiliyor ve mideme ağrılara giriyor çok kötü oluyorum hemen ayağa kalkıp yürüyorum bunu sık sık yaşamaya başladım 😞
Google dan baktım bu yaşadıklarımın aynısı yazıyor oraya da pek inanmıyorum ama artık korkmaya başladım.
Bir de bunun için hangi bölüme gitmem gerekiyor?