bebisim54 arkadaslar el ayak agiz hastaligi degil dimi bu atesi falan yok keyfide yerinde ama 2 gundur bu sekilde agzinin etrafi alerji falan mi acaba bilen varmi
bayanokurgezerr Yenidoğan bebekse böyle vücut dışarı kusar sivilcelenme gibi de olur . Vücudu da soyulur
bebisim54 cihangirrrr evet baktim sadece agiz cevresinde var bu sekilde baska bi yerinde yok. Kimseyle gorusmediktr son 1 haftadr
bebisim54 cihangirrrr bebeginiz gecirmis sanirm el ayak hastaligini. Ilk belirtiler neydi sizde ? Atesi huzursuzlugu falan yok gayet keyifli oglum
cihangirrrr bebisim54 evet bizim sadece ellerde çıktı ateşimiz oldu ama huysuzluğumuz olmadı yayılmadı direkt elllerde çıktı
bebisim54 cihangirrrr bende az once doktora yazdim cilt enfeksiyonu gibo duruyor yayilmadan bakalm yarn gel dedi
bebisim54 cihangirrrr merhaba goturdum bu sabah el ayak olsa baska yerlerinde de cikar 3 gun olmus cogalirdi ates vs yapardi dedi doktor. Elleri devamli agzinda hep birseyler sokuyor agzina oyuzden olmstr buyuk ihtimalle dedi krem verdi bi tane