babylove_ Öğlen aralarında bir kaç kişide akşam yemeği tarzı verdiğini gördüm ben çorba veriyorum hergün çeşitlendirilerek ? Doymasın da sıkıntı görmüyorum ama böyle görünce yetersiz gibi geldi