Selam kızlar. Bir hafta önce deri altı implantı taktırdım ama yine de korkularım var koruyuculuğu hakkında. İki kızım var ve ikinci plansız oldu şimdi bir iki yaşında diğeri iki aylık. Araştırdım en kesin çözümün bu olduğunu söylediler. Yaptıranlar memnun musunuz acaba ?