Minikdenizinannesi Merhaba hanımlar doğumdan sonra aldığım kiloları vermek istiyorum eski kıyafetlerime giremiyorum inat ettim yeni bşsey de almayacağım diyetisyene gidip sütü etkilenmeden kilo veren var mı ya da aramızda diyetisyen var mı 😄birbirimizi de gaza getiririz belki
momofuraz Minikdenizinannesi bende burda bekleyeyim 😒 zaten kilolu hamile kalmıştım üzerine birde doğum kiloları.. çok sıkıldım bu goruntumden inşallah bir an önce veririz .. 40 gunluk bebeğim emzirdigim için sürekli acıkıyor gibiyim.. sizde de öyle mi
Busra986532 Minikdenizinannesi 1 hafta sebze 1 hafta et tavuk apırlıklı beslendim diyetisyenle öyle anlaştık.çok fazla et tavuk tüketemiyorum diye. Her gün mutlaka maydonoz öğünlerde. Birde 10 güne bir seb ze haftamda 3 gün kabak diyeti uyguladım. Kabağı rendeledim içinede 1 havuç kavurdum az bir yağ koyup yoğurtladım üstüne nane çok etkili oldu. Eski kiloma 4 kilo kaldı ama çok zorluyor artık ailemn yanına gidicem 10 gün kadar yapamam dönünce başlicam tekrar
Minikdenizinannesi momofuraz hamilelikle beraber sürekli bi yeme isteği geldi bütün gün evde de olunca hep bşseyler yemek istiyorum
ccccc Ben doğumdan 50 gün sonra diyetisyene başladim sütün kalitesini bozmamak için güzel listeler yaziyor 1 aydir yapiyorum herşey yolunda
13gamze08 Bende vermek istiyorum oğlum 7.5 aylık 63 le hamile kaldım şu an 67 im ama ben evlendigim kilomu istiyorum 58 boyda biraz kısa o yüzden anca 60 ve altında fit gorunuyorum 🤦🏼♀️
13gamze08 Minikdenizinannesi 63 le kaldım doğuma giderken 80 kiloydum ama şükür 13 kilosu gitti ilk hedefim 60 basaricam şu an eşimden uzakta olduğum içinde stres sikintidan yiyorum Allah var ama dün başladım dikkat etcem daha önce çok kilo verdiğim için diyetisyen düşünmedim sağlıklı beslenip yeteri kadar yicem emzirdigim için kendimi aç birakmicam inşallah
13gamze08 Minikdenizinannesi valla kendiliğinden gitti hiç bişi yapmadım aslinda boğazımı kesersem çok ağır ve porsiyon yenezsem gidiyo ama bn yiyorum 🤷🏼♀️😄
Blackcloud Kızartma, şeker, hamurişi, makarna, pilav vs. uzak duruyorum. Bir haftadır falan diyetteyim 86.6dan 84ü gördüm bugün maşAllah diyeyim fakat regl oldum ödemim var. Net sonucu reglim bitince öğrenicem.