2.5 aylık oğluma prima premium care kullanıyordum doğduğundan beri. Dün eşim yine aynısından aldığını zannederek aktif bebek olanından almış. 180 tane almış bir de. Baya farklı dokusu filan.
Kötü mü bu versiyonu anlamadım? Ne farkları var kullanayım mı acaba pişik filan yapmasın :/