uykusuzanne__ dedi ki çorapsız gezmesi daha sağlıklı nasıl ki elleri ile her şeyi kavrıyor ayakları ile de kavrasın keşfetsin duyuları bütünlensin hatta farklı matlar aldık biz onlarda yürütüyoruz farklı yüzeylere bassın diye ben de ayakkabı giymiyorsam çorap giymem bu arada 1 mayıs 1 ekim arası da sokakta terlikle gezerim 😂 tek sıkıntı kombili ya da sobalı ise eviniz yer soğuktur bizim merkezi allahtan