Kızlar bebegim 1 yaşinda.surekli mama içmek istiyordu 1 ay öncesine kadar.şimdi çok şükür bi düzen oturttuk yiyor
Uyanış mama
Sabah kahvalti
Oglen corba
Akşam yemek
Uyurken mama
Gece 11 mama( bunu birakmaya calisiyorum)
Sizce iyimi bu düzen tamamende kesmek istemiyorum mamadan