Naciyegormez Bebeğim 26 günlük ilk günden beri sütüm yok denecek kadar az yarım saat sağıyorum 25 cc bile cıkmıyor mecburen mama ile besliyorum tabi emzirmekten vazgeçmiyorum ama. Bestlac ve galactago kullanıp faydasını gören varmı? Çünki ben malt içeceklerde içtim hipp rezeneli kimyonlu çay da içtim olamadı pek
Saripapatyaannesi34 Naciyegormez galactago kullandım faydasını göremedim bende para tuzağı resmen en güzeli bol su ve rezene tahin helvası canım
sabirsizbebek15 Naciyegormez çok etkisini göremedim ben bestlak ın. Ama kuru dut kürü çok etki etti. Düzenli su içmek arttırdı.
Ezokaan Bestlac kullandım ve humana milk tea kesinlikle zerre faydasını görmedim mama+meme gittik sonra gerçekten artık sinirlendim tamamen hepsini bıraktım ve küçümsemek babında değil eski usülleri araştırdım dut suyu tesadüf diyemicem kadar etkili oldu onun yanında komposto ama kayısı miktarını az tuttum gaz olayından dolayı pekmez şerbeti ve bol su yaklaşık bir aydır mamayı biraktik umarım faydası olur
Gastronomiss Prolac, galaktogo, bestlak hepsini denedim tavsiye etmem, boza, ayva, soda, çemen otu, ısırgan otu bunlar daha iyiydi
[silindi] Naciyegormez galactago bende işe yaramadı. İlk zamanlar promalt bol su çok işe yaradı arada birde bi yemek kaşığı pekmezi sulandırıp içiyordum.
Kusannesi Naciyegormez bende bestlak kullandım, 3. Gün sütüm geldi halada kullanıyorum o kadar arttırıyorki canım mutlaka iç. Birde humana emziren anne çayı