13 aylık oğlum dün sabah 4 e Kadar uyumadı ateşi yok karnı tok hiç bir şey yok ama uyumadı uykusuzluktan gözleri küçücük kaldı artık gece eşimle araba ile gezdirdik arabada uyuyor diye uyudu eve geldik yatağına koydum başladı ağlamaya normalde bana sarılıp uyur ama öyle de uyumak istemedi neler yaptım gece 3 te oyun oynadım sakinleştirmeye çalıştım ama yok olmadı çok ağladı sonra sabaha karşı eşimle aramıza aldık zor da olsa uyudu ama sabah 6 da gene uyandı bugün yine aynı devam ediyor ilk defa böyle oldu baktım azı dişi patlamış bir tanesi diğeri de patlamak üzere gibi ama bir diş bu kadar mı yapar yoksa başka bir şey mi var kendimi bitmiş ve çaresiz hissediyorum oğlum ağladıkça bende ağlıyorum doktoruna mı götürsem diyorum