hayatg Mutfak tezgahını kaplamayı düşünüyorum, yaptırıp memnun kaldınız mı yada memnun kalmadığınız oldu mu, yoksa boyamak mı daha mantıklı olur bilemiyorum
Gamze2601 hayatg bende alt dolaplarımı kapladım deneme amaçlı.3 hafta oldu.Şuan bi sıkıntı yok üst dolapları da boyasam bide öyle mi denesem diyorum.Birde fayanslar var tabi bende burada beklim.