bsrsvr Dün bu şikayetlerle akşama kadar hastanedeydik. Kana baktırmadıysanız baktırmanızı tavsiye ederim. Bizim kanda enfeksiyonumuz çıktı. Sabah 3. bezinde kakasında kan olunca aile hekimi acile gitmeniz lazım dedi. Koştur koştur gittik. Kan değerlerine 2 kere bakıldı. Crp yüksek çıktı. Bu arada probiyotik ve haşlanmış patates, kefir kullanmama rağmen kızımın ishalini kesedim. Enfeksiyondan dolayı iştahı da yok. Sıvı kaybettiği için serum takıldı. Çok şükür bugün biraz normale döndü gibi ama iştah hala problemli.