buket60 bisenakillisinzaten karaca ve emsandan uzak duruyorum zaten, çeyiz tencerelerimi onlardan almıştım hepsi çöp oldu
BENOYLEUYGUNGORDUMM buket60 hayır ben çok memnunum hatta diyorum ben nasıl geç keşfettim bunu. Yemeği de ayrı lezzetli oluyo
buket60 BENOYLEUYGUNGORDUMM mağazadan mı aldınız acaba? Aslında bu hafta A101e gelecekmiş ama markete güvenmiyorum pek