ecemm21 11 aylık yürüme aşamasındayız bütün gün koridorda yürüyoruz hic durmadan hemde talan ediyoruz orayı. Aktivite masamız var onunla oynuyoruz diğer oyuncaklarn yüzüne bakmıyoruz asla. Uyudugunda iş yapıyorum günde 2 kere uyuyor onun harici sürekli yürüyoruz :)