Merhaba anneler bebeğim 3.5 aylık mama verdiğim zaman rahat pek alt gazı olmaz aptamil ar kullanıyoruz emdiğinde baya bir gazlı sesli gaz sesli kaka durumu oluyor bu durum nedendir bu aralar yine meme reddi yaptı kesinlikle emmiyor sağdım sütün tadı da bi değişik geldi nedendir bunlar ? Yediğim içtiğim aynı değişiklik yok bu arada