ilkinsu 2 yaşında Bir kızım var 1 aylık bir kızım var aynı zamanda 2 yaşındaki kızım çok bağırıyor bir şeyler fırlatıyor ısırıyor son zamanlarda altına kaçırıyor sık sık oyun terapisine götürmeyi düşünüyorum çünkü çok bağırdığı zaman ben de kendimi tutamayıp bağırıyorum karşılık veriyorum poposuna vuruyorum. Ama ben hamileyken de aynı davranışları sergiliyordu tek farklılık şu an kardeşi ısırıyor bir de altına biraz fazla kaçırmaya başladı sizce ne yapmalıyım terapi dışında 🙄