Kızlar özür dileyerek biraz açık açık anlaticam bi süredir memleketteydim, geldim reglime 4 gün varken sadece bir kez ilişki oldu zaten korunuyorduk ama şimdi 5 gün gecikti reglim. Yani hamile kalmış olabilir miyim? Kızımda bile aylarca denemiştik yumurtlama günü falan takip etmiştik anca olmuştu.. hem korunuyorken hem de regle bi kaç gün kala hamile kalınır mı ya çok korkuyorum kızım daha 8 buçuk aylık… böyle bir durum yaşayan var mı?