bsrakurt ne zaman geçecek kızlar doktor normal diyor dişten olabilir diyolar kan değerleri de normal yemek saatleri zulüm oluyor artık bana aç da bırakıyorum yemiyor iyice kuruyup gidecek yaşayan varmı bu durumu geçecek diyin nüfteeen🥲😤
banuecrinokan bsrakurt merhaba benimde bebeğim aynı durumda 11aylık bebeğim grip oldu sonra iştahı kapandı ne yaptıysam yemiyo
_tuuggcce_ Ay benimkide 14 aylık. Ağzını açmıyor ya hiçbir şeye. Birtek elle tutup yiyebileceği şeyler yiyor. Pankek, krep. Şu sıralar zeytin ve kaşar peynire sardı. Eskiden yiyodu. 2-3 aydır çorbaya vs hiç ağzını açmıyor ya 😭
alinmom Benim kızım da aynı 10. ayına girdi çok iştahsız özellikle akşam yemek istemiyor. Zorladıkça ağzını kitliyor bu durum beni aşırı yoruyor 🙄