mirac_p01 biraz yüksek çıkmış canım ama merak etme doktorun yazdığı ilaçları aksatmadan kullan birşey olmaz allahın izniyle. Benim de gebelikte yükselmişti ilaç kullandım hatta doğumdan sonra da nerdeyse kızım 11 aylık olana kadar düşmedi. İlaca devam ettim sonrasında her ay kan verip değerlere baktırdım şuan 16 aylık kızım. 3 aydır normale döndü değerler. Biraz zaman alıyor ama geçiyor. Geçmiş olsun 💐