Bi kac gündür mide bulantısı ve mide agrısı vardı.doktora gittim ultrasona temiz kanıma baktı cok az enfeksiyon var dedi usutmus olabilirsin dedi.yutkundukca bogazım acıyor ve kötü tat gelıyor o da mide bulantısı yapıyor .birazda mide agrısı var.aynı durumu yasayan var mı