omeresra0509 kızımın içe kayıyodu. 3 doktora götürdüm biri prof. Burun kökü gelişmediği için göz kasları gelişmediği için kayma olur bazen dediler. Çok küçük dediler. 1 2 ay sonra kontrole gelin dediler hep. 6aydan sonra düzelir çoğunlukla dediler. 6aydan sonra düzelmeyince özele götürdüm 9-10 aylıktı. Ölçüm yaptılar. Hipermetrop varmış. Gözlük verdi hemen. 5,5yaşında şuan gözlük kullanıyo o zamandan beri