Kızlar iki oğlumun arası iki yaş yenidoğan 12 günlük aşırı zorlanıyorum hayatım bitmiş gibi hissediyorum defalarca burda post açtım 12 günde . Psikolojik olarak hiç iyi değilim büyük oğlum beni çok zorluyor zaten 2 yaş sendromundaydı temelli beter oldu sürekli ağlıyor mızmız benden başka kimseye gitmiyor aynı evde diğer odaya gitmeme bile izin vermiyor benim çocuğu emziremiyorum ilgilenemiyorum emdiği kadar emiyor göğüslerim bile semsert süt akıyor ememiyor mama takviyeli gidiyoruz emdiği an tepeme geliyor elimi tut diyor bırak diyor diğer odaya çağırıyor artık çok bunaldım çok yoruldum çok fenalardayım arası az iki çocuk çok çok çok zormuş hayatım bitti resmen gece büyük oğlum uyuyunca süt sağayım diyorum yorgunluktan bayılıyorum yemek masasında uyuyakalmışım dün o derece ikisi aynı anda acıkıyor ağlıyor . Küçük acıktı mı bende acıktım diyor nerde emzirmeye vakit mama veriyoruz çocuğa çok yıprandım sürekli öpmek istiyor ama kontrolsüz oda küçük tabi kafasına vuruyor öpmeye çalışırken üzerinde oyuncak sürmeye çalışıyor kardeşiyle yalnız bırakmak istemediği anladı beraber mutfaktayız mesela hemen onun yanına kaçıyor tepesine çocuğun tuvalete giremez oldum Allah’ım bu nedir ne zaman düzelicek kendimden geçtim 12 günde 11 kilo verdim yemek yemek bilmem ne hak getire . Ölmek üzereyim bu nasıl bir evre