Kızlar fikirleriniz varmı kızımda egzama var ilk yuzunde başladı sonra vucudunda oldu mustela şampuan kullanıyorum sanki daha çok oldu ayriyetten nemlendirici olarak bepantol sensiderm kullanıyorum ama nafile lütfen fikirlerinize ihtiyacım var çok uzuluyorum:(