LadyGaddar Esoz1110 Bence kesinlikle seramik olmalı bende eski bitane var markasını bilmiyorum nekadar onda yapsam nefis olur
cansuyagmur Esoz1110 Çelik alın bence Çelik =sağlık. Benim evimde hiç grenit tencere yok. Gayet güzel oluyor çelikte de pilav
Esoz1110 LadyGaddar Trendyolda karşınıza çıkmı hiç ya da baska bir uygulamada örnek bir resim atma sansınız varmı ❤️
hazale966 Esoz1110 granini kullanıyorum ben cok memnunum🌸 çelikte korkmaz kullanıyorum çelikte korkmaz çok iyi🌸
Cileklimilkshake Esoz1110 tefal ingenio serisini kullanıyorum. Onlarda yapıyorum çokta güzel oluyor 😇