aybala1 Kızlar kızım 5.5 aylık böbreklerinde taş çıktı doktor idrar istedi. Sonuca göre konuşacağız dedi. Yaşayanınız var mı. Nasıl bir süreç ilaç kullanabiliriz dedi.
humaninannesi71 Öncelikle geçmiş olsun Allah Şafi adıyla şifa versin inşallah benimde 4 yasindaki kızımın böbreklerin de kist var tekrar ayin 21 de ultrason cekilecek
anniiiii aslgrs Merhaba acaba o karışımı sütünüzle mi mama ile mi yoksa su ile mi verdiniz komşumunda çocuğunda var ama neyle karıştıracağını tam anlamamış
aslgrs aybala1 evet oluyor çok içmemişti bizimki daha ek gıda falan almadığı için. Bizimde yine baktırmamız lazım ama fırsat olmadı
aslgrs anniiiii merhaba onu bize eczane hazırlamıştı. Süt yada mamayla karıştırmıyorduk direk su ile vermiştik