Yorgunanne1 svet öyle başlıyor sonra ağrıyo ve morarmaya başlıyo. Benim mastitim bu şekilde oldu uykumdan ağrısı uyandırıyordu şişlik filan yoktu. Çaresi bebeği her emzirmenin ardından gece gündüz demeden her defasında süt gelmese bile makine ile sağmak. Bu şekilde sağım yaptığınızda 1-2 güne düzelir ve iyileştikten sonra da her emzirmenin ardına yine sağım yapmanız lazım. Bebek büyüyüp daha çok süt içmeye başladığında mastit olmayacaksınız