Merhaba anneler oğlum yaklaşık bir hafta önce el ayak ağız hastalığına yakalandı ve hastalığın kendini göstermesiyle beraber emmeyi de bıraktı direkt. Doktor damağında da var yaralar dedi bir iki haftayı bulurmuş geçmesi ama tekrar emer mi acaba şu anda veriyorum ısırıyor ağlıyor emmeyi bırakır mı diye çok korkuyorum sütümü sağıp veriyorum sulukla içiyo ama bu şekilde ne kadar yapabilirim