annevebebegiii__ ben egzama yada sedef göremedim sedef çok ileri derecede kepekli lezyonlar çıkartıyor yani sedef olması pek muhtemel degil egzama desen o da kepekli kırmızı lezyonlar çıkartıyor ama sedeften tabi 50 100 kat daha az kepekli ben bu fotoğrafta ikisini de göremedim sizin ne şikayetiniz vardi ki doktor size sedef dedi bide bu dirsek kısmı anladigim kadarıyla dirsek kisimlarimiz hepimizin böyle kuru oluyor 🤷🏻♀️ bilemedim