nazliminannesi Kızlar merhaba kızım 4 ay 7 günlük bugün çocuk doktoruna gittim özel bölgesinde aşağıdan başlayan bı yapışıklık var genelde kilolu bebekler de oluyo dedi devam ederse cerrahi aciyo dedi başına gelen var mı nasıl müdahale ettiniz
Miskokulum22 nazliminannesi büyük kızım 5 yaşında 7 aylıkken dr bizdede olduğunu söylemişti 9 aylıkken çocuk cerrahı açtı. Parmağına bir krem sürdü ve o şekilde açtı çocukta resmen travma oldu altını değiştirmedim bir süre ve sonra tekrar yapıştı başka dr gösterdim o açtırdıkça tekrar yapışıyor dedi temiz tutun büyüdükçe kendiliğinden açılır dedi hala yapışıklık var geçen tekrar dr götürdüm oda dedi müdahaleye gerek yok kendiliğinden açılır dedi
Gamzosgamzos nazliminannesi benim iki kızımdada vardı büyük kızımın doktoru idrar yolu enfeksiyonuna neden olmadığı sürece ben müdahaleyi doğru bulmuyorum zamanla açılır demişti ve gerçekten 4 yaşından sonra açıldı küçük kızımdada vardı oda 2 yaşından sonra açılmaya başladı
nazliminannesi Miskokulum22 biraz tedirgin etti beni ama açıp temizlemek mi lazım sil dedi bana sildikce açılır dedi
Gamzosgamzos nazliminannesi yani bizde gerek olmadı çok şükür tabi ama dediğim gibi herhangi bir enfeksiyon a sebep olsaydı müdahale edecekti
210796 kizim daha 21 gunluk ama bu yapisiklik nasil.birsey cok merak ediyorum.ya olurda farketmezsen diyede korkuyorum.cocuk doktorumuzda erkek direk sormayada utanirim
nazliminannesi 210796 tabikide sorabilirsin doktor sonuçta utanma Allah korusun sonradan tamamen kapansa daha mı iyi olur hiç cekinme direk sor