mom_of_two Önümüzdeki ay taktıracağım inşallah ama ağrı cok oluyor mu kaç gün sürüyor merak ediyorum ?
Feyzosumunannesi mom_of_two Ağrı taktirdiktan 1 2 saat sonra geçti. Çok şiddetli bir ağrı değildi yinede ben ağrı kesici içmiştim.
yaraliceylanim mom_of_two taktirdiktsn bir kaç dk sonra biraz agrimaya başladı ondan sonra çoğaldı regl dönemi de ben çok ağrı çekerdim o yuzden aliskinim birazda Bi kivrandirdi hafiften Bi 10 dk falan rahat agrimistir tabi hafifleme hafifleye agridi sonra bir tane parol içip biraz yattım kalktığımda bisey yoktu ondan sonrası ki bir iki gün çok hafif bir ağrı vardi o kadar
gokce_yekta mom_of_two İlk takarken biraz acı oluyor benim biraz da kanamam olmuştu 1 2 gün sızı şeklinde olup sonra da birşey kalmadı
mom_of_two Feyzosumunannesi inşallah bendede öyle olur ya 2 Aralıkta randevum var bakalım 5 Aralıktada şehir dışından arkadaşlarımız gelicekti inşallah problem yaşamam
Aklimideliricem Benim takılırken 2-3 dk anca ağrıdı sonra karnımda adet olacakmış sızısı oldu bikaç saat o kadar
Bhr_798 mom_of_two benimki iki yıldır duruyor devlette taktırmıştım çok memnunum herhangi bir ağrı yapmadı herşey gayet normal sadece taktırırken biraz ister istemez canınız yanıyor onun haricinde bir sıkıntım yok
helinsila Bhr_798 spiralle hamile kalanlarda oluyormuş ayriyetten de korunuyormusunuz bende taktırmak istiyorum ama kesin çözüm mü emin değilim
Dark658 Bhr_798 temmuzun sonunda doğum yaptım eylülde spiral taktırdım hala kanamam yok doktorum normal diyor da ara kanama neden olmuyo acaba merak ettim 😅
birbeyazoglanbirkarakiz Takılırken hiçbir ağrı ya da acı hissetmedim fakat takıldıktan sonra eve gelince bir ağrı başladı 3 gün sürdü, öyle feci bir ağrıydı ki beni mahvetti, sonrasında geçti ve başka ağrım olmadı.
anneann Beratim17 devlette bakır spiral ücretsiz takılıyor adetli olmanız gerekiyor ağrıyı az hissetmek için eğer normal bir dönemde taktırmak isterseniz ağrıyı biraz fazla hissedebilirsiniz hormonlu spiral ücretli takılıyormus kendiniz eczaneden aliyormussun ve hormonlu spirali aşırı adet kanaması olan kadınlara takılıyormus çatala oturup ördek diye tabir edilen bir alet ile açıp takıyorlar benim yaklaşık iki üç dakika sürdü ve öyle aman aman bir acısı sancısı yoktu taktiktan sonra da hafif bjr sanci oluyor adet olacakmissin gibi o kadar taktırdiktan sonra benim adetim 9 gün falan sürdü 20 güne yakın da lekelenmem oldu
ssena11 mom_of_two taktırırken çok hafif sızlar gibi oluyor ama sonrasında hiç ağrı olmuyor bende olmadı kişiden kişiye değişiyor sanırım yorumlarda öyle gösteriyor benim çevremde taktıranların ağrısı olmadı sizde olumlu düşünün stres yapmayın ağrınız olmaz inşallah
Smilebaby_ Ben ilk taktirdigim gün adet oluyormuş gibi bir ağrıdı sonra geçti ara ara adet olcakmis gibi bir ağrım okuyor ama hafif yani bir yıl olucak aralikta maşallah düzenli şekilde adetlerinde
crybaby mom_of_two benim çok az olmuştu takarken de hiç hissetmedim doktordan doktora değişir ama çoğu kişi acıdığını söyledi korkarak yaptırdım hiç sandığım gibi olmadı
esilaeyl Bende taktırmayı düşünüyorumda adetliyken mi taktırmamız lazım birde kadın doğumdan mı randevu alınıyor
anneann esilaeyl adetli gidin rahim adetliyken açık oluyor daha az acı hissediyormussunuz bana her sorduğum kişi adetliyken taktir normal zamanda çok acıyor dediler