1 aylık hamileyim hatta bugün mide bulantılarım da başladı 3 buçuk yaşında kızım var biraz kötü geçiyor onada haksızlık yapıyor gibi oluyorum sadece eşim ben ve Allah biliyor hiç kimseye söylemeyeceğiz iki ay önce düşük yaptığımdan dolayı. Ama burda söylemek istiyorum içimde tutamıyorum sanki ilk gibi ne yapacağımı bilmiyorum tedirginim endişeliyim ne yapmam lazım ne almam lazım kafam dondu mesela. İyi dualarınızı bekliyorum