bebegimdunyam benim kızımın da öyle maalesef doktora da götürdüm çürük maalesef gece boyu emdiği için ve ön iki dişi dudağa çok yakın olduğu için süt orada kalıp çürütmüş olabilir dedi anestezi ile dolgu yapabiliriz dedi bende istemedim küçücük çocuğa anestezi verdirmek istemedim 2,5 yaşından sonra florürlü çocuklara uygun bir diş macunu aldım sürüntü çok az bir şekilde onunla fırçalıyorum maalesef bu şekilde gidicek düşene kadar ama diğerlerine çürük geçmesin diye uğraşıyorum