Kubraselabdullah Artık yedi ayı bitirdik sekizin içindeyiz ama hala daha uykular haram olduuu🤪 İki saat aralıksız uyusam şükür ediyorum acaba birtek benim ki sürekli uyanıyo meme istiyo🤨🤨
M3rv3 Kubraselabdullah bizde kaç kere uyanıyor artık sayamıyorum 10 aylık olduk memeden başka susmuyor kesintisiz uykuyu unuttum resmen
Kubraselabdullah M3rv3 hadi ya ben de ay geçtikçe daha iyi olur diye düşünmüştüm gece memeden nasıl kesicez biz bunları bilmiyorum . Gece uyanıyo meme emmezse susmuyo kesinlikle bir de gözleri kapalı illa emicek öyle uyucak 😓