Merhabalar benim kızım 6 yaşında. Kolej’e gidiyor 1. sınıf. Orda kahvaltı, öğle yemeği var, ikindi atıştırması var. Ama akşam evde hiç yemek yemiyor. Okuldaki yemeği ne kadar yediğini de sürekli öğrenemiyorum. Kızımı sofraya oturtamıyoruz, sürekli masanın altında geziniyor, sandalyede uzanıyor. Bildiği halde çatal kaşık kullanmıyor. Okuldan geldiğinde üzerini değişemiyoruz, hep hırçın. Sürekli hadi kızım ellerimizi yıkayalım, hadi dersimize başlayalım, uyku saati yatalım. Hadi, hadi, hadi… Gün böyle bitiyor. Ne desem inatla yapmak istemiyor. Dışardan gören de çok sakin sanıyor. Ama evde sürekli bağrıp, çağrıyor. Bir de 6 aylık oğlum var, kucak istiyor. Günlük işlere zor yetişiyorum. Aslında beni en çok yoran kızım. Sürekli onu ikna etmeye çalışmaktan usandım. Nerde yanlış yaptık bilmiyorum. Çok mu kuralcıyım diyorum ama abur cubur da yiyor, ekran da izliyor. Hatta esnek davrandığımız da oluyor. Nasıl sorumluluğunu yerine getirir ve bu hırçınlığı aşabiliriz?