melkrtl regl olduğumuzda kullandığımız pedlerin yerine tampon kullanıyorum. İçeriye yerleştirildiği için daralmayı önlüyor. Kan çıkışını sağlıyor ve ağrı çekmiyorsunuz. Benim ağrıdan midem bulanırdı. Bazen istifra bile ederdim. Tampon kullandıktan sonra geçti. Önerim O.B. Tampon. Damlacık sayısı 6 olsun. İlk 2-3 gün kullanınca bir daha ağrı olmuyor zaten. Kalan günlerde daha düşük damlalılardan kullanabilirsiniz.