Merhaba kızlar ben 4.aydan itibaren kan damlasını çok unutarak kızıma veriyordum bi ara ful bıraktım ama pişman oldum geri iştahı hiç yok aceba demir eksikliği mi vardır diye sağlık ocağında ebe 4 damla dedi kan ilacı için doktor ise kilosunun iki katı diyor siz nasıl veriyorsnz bebişlerinize