monaroza88 4,5 aylık öksürük,bütün akıntısı, hapsuruyo, hırıltılı gibi bi ses var , ateş yok. Ne yapmam lazım doktora götürüyim mi ilaç veriliyo mu
bestber monaroza88 bence götürün evet ilac veriliyo aynılarını biz 3 aylıkken yasamıstık nebulizatörle hava vermisti antibiyotik surup vermisti bide serum fizyolojikle her gün 3 defa burnunu yıkamıstık cigerlere inmesin diyeymis sanırım
mysozclk monaroza88 öksürük varsa gidin ciğerine bakılsın bi antibiyotik gerek degılse kullanmayın hava yazarlar buyuk ihtimalle burnunu sürekli acın gerek gorurse soguk algınlığı isteyin
monaroza88 bestber aile hekimi bakıp yazabilir mi ilaç bilginiz var mı,hastane randevusu bulmam çok zor
bestber Bence de acile götürün randevu bulamıyosanız bi cigerlerine baksınlar ona göre ilac verirler saglık ocaklarında pek bakmıyolar sanki bence